פרסומת טובה מהי? עם חן ירמצקי 24.10.17

הרצאה מקוונת בנושא אינטרנט לכיתות ז-יב
תאריך עדכון אחרון: 15/10/2017

רקע

מדוע אנשים מפרסמים, מהי מטרתן של פרסומת, מהו פרסום טוב ומהו התהליך הכרוך בהרכבת וביצירת פרסומת טובה?

חן ירמצקי הוא קופירייטר ובעלים של משרד פרסום

 

 

דגשים ומסרים מרכזים 

  • מהי פרסומת טובה ומהו פרסום טוב?

  • מהן מטרות הפרסום ולמה אנשים מפרסמים?

  • איך בונים פרסומת טובה?

  • אילו סוגי פרסום קיימים ומה ההבדל בין  פרסום Online -ו Offline

  • מה ההבדל בין פרסום במשיכה לבין פרסום בדחיפה?


הצעה לדיון כיתתי 

בחרו פרסומת שנתקלתם בה באינטרנט, בעיתון, בסרטון וידאו או במודעה ונסו לנתח אותה לפי המרכיבים שנלמדו בהרצאה:

איזה סוג פרסומת זו? ONLINE או OFFLINE?

  • מהן מטרות הפרסומת?

  • מה רצה המפרסם לפרסם? מה המוצר?

  • למה הוא חושב לפי הפרסומת שכדאי לקנות את המוצר שלו?

  • מי אתם חושבים שהם מתחרים שלו באותו תחום שהוא מפרסם?

  • מי הלקוחות שלו? מי אתם חושבים שהם קהל היעד שאולי יתעניינו במוצרים שלו?

  • מה השפה הפרסומית שבחר המפרסם להשתמש בה?

  • איפה הוא פוגש את הלקוחות שלו? היכן מצאתם את הפרסומת? מדוע אתם חושבים שחשב המפרסם שדווקא כדאי לפרסם במיקום שבו בחר לפרסם?

  • האם אתם חושבים שהפרסומת אפקטיבית ומשיגה את מטרתה?

 

ההרצאה תתקיים ביום שלישי, ד' בחשוון תשע"ח, 24 באוקטובר 2017, בשעה 12:00

להרשמה

 

במהלך יצירת ההרצאות נשמרו בקפידה הוראות חוק זכויות היוצרים ה'תשס"ח-2007. יחד עם זאת, ניתן לפנות אלינו בכל עניין הקשור בשמירה על זכויות יוצרים ונפעל להורדת תוכן שיש בו, לכאורה, פגיעה בזכויות. לפניות ניתן לשלוח מייל לכתובתנו: Akademya_bareshet@education.gov.il
מאפייני פריט
אוכלוסיית יעד תלמידים
נושאים נוספים אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
סוג תוכן הרצאה מקוונת
שכבת גיל ז, ח, ט, י, יא, יב
תחום דעת מדעי המחשב
תגיות מוצר