דגם הוראה דיגיטלי - סיפור מנצח

פעילות אינטראקטיבית דגם הוראה דיגיטלי סיפור מנצח -כיתות ז-יב
תאריך עדכון אחרון: 04/01/2018
כמות צפיות: 509

דגם ההוראה  - סיפור מנצח - 

מיועד ליצור מוטיבציה והנאה מתהליך הקריאה

 

לפניכם פוסטר אינטראקטיבי הכולל קישורים חמים:

 

Image Map

   

 

 ציר מארגן: אוריינות דיגיטלית, מידע ומדיה

שם הפעילות: הכנת תשדיר בהמשכים בהתבסס על סיפור

אמצעי קצה: מחשב ומכשיר הקלטה לקבוצה

מיומנויות: איסוף מידע והערכתו, בחירת כלים להצגה ולהפצת מידע המתאימים לנמענים ולצרכים שהוגדרו

.מטרות הפעילות: יצירת מוטיבציה ועידוד התלמידים לקרוא וליהנות מתהליך הקריאה

א. הפעילות המבוצעת ע"י התלמידים - עליהם להכין תשדיר קצר: פודקאסט ((Podcast במטרה ליצור עניין ולעודד תלמידים אחרים לקרוא את הסיפור בעקבות התשדיר אשר לו האזינו. ניתן להכין תשדירים נוספים בהתייחס לחלקים נוספים של הסיפור ("סיפור בהמשכים").
ב. הנחיות לתלמידים-
i. בחרו סיפור מתוך רשימת סיפורים מוצעת ע"י המורה וקיראו את הסיפור – מצעד הספריםמשרד החינוך
ii. כתבו תסריט ובו רעיונות שהייתם רוצים להציג בהקשר לסיפור שקראתם. Google Docs– הקטלוג החינוכי
iii. הכינו תשדיר קולי – SoundCloud - הקטלוג החינוכי - משרד החינוך ופרסמו פודקאסטiCast אתר הפודקאסט הישראלי
iv. האזינו לתשדירים הקוליים של חבריכם וספקו להם משוב
v. בחרו את התשדיר הטוב ביותר ע"פ הקריטריונים שפיתחתם Tricider - הקטלוג החינוכי
vi. הכינו תשדירי המשך לסיפור וקלטות הכוללות תשדירי פרסומת או זמרירים (ג'ינגלים) לעידוד קריאה

קישורים נוספים:

המזכירות הפדגוגית - משרד החינוך

המזכירות הפדגוגית - ספרות ממלכתי - Google Sites

יצירת קדימונים לספרים - הקטלוג החינוכי

Tricider - הקטלוג החינוכי

 

  

 

 

דגמי ההוראה פותחו במטרה להדגים למורה שיעורים משלבי תיקשוב במסגרת מרחב מלווה מקצוע

 

 

 

מאפייני פריט
סוג תוכן מערך שיעור, פעילות אינטראקטיבית
שכבת גיל ט, י, יא, יב
תחום דעת ספרות - ממלכתי, עברית בחינוך הערבי, אנגלית
נושאי רוחב אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
מתוקשב או לא מתוקשב מתוקשב - מצריך עמדת מחשב/אינטרנט
שפה עברית
אוכלוסיית יעד תלמידים, מורים
תגיות מוצר