התמודדות עם מערכת רישום מספרים

סרטון המתייחס לתרומת ההתערבות של גננת בפעילות חופשית של ילד לקידום הבנתו את מערכת רישום המספרים לגננות וגננים
תאריך עדכון אחרון: 26/06/2018
כמות צפיות: 182

בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות וממשיך למדוד כאוות נפשו באמצעות סרט המידה באופן עצמאי. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. בסרטון התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר "לנצל" את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד חד ערכית בין המילים שבעל פה לסמלים הכתובים.

מאפייני פריט
סוג תוכן סרטון
שכבת גיל גן
תחום דעת מתמטיקה
נושא בתכנית הלימודים מושג המספר
שפה עברית
אוכלוסיית יעד גננות