חלופות בהערכה בסביבה הדיגיטלית

הרצאה מקוונת בנושא חלופות בהערכה בסביבה הדיגיטלית - הצגת התוכנית לכיתות ז-יב
תאריך עדכון אחרון: 05/12/2017
כמות צפיות: 22

כיצד משלבים בין חלופות בהערכה לפיתוח מיומנויות דיגיטליות?

ההרצאה מציגה את התוכנית החדשה לפיתוח חלופות בהערכה בתוך סביבת הMoodle ומתמקדת בהשבחת תהליכי למידה הוראה והערכה. התוכנית מציגה חמש תבניות לחלופות בהערכה במסגרת הרפורמה החדשה לבגרות: מטלת ביצוע, PBL, תלקיט, חקר, מטלת ביצוע, מיזם כתיבה בשפה הערבית. המורה בוחר את התבנית הרצויה לו ועורך אותה כרצונו ובהתאם לתחום הדעת שלו. הסביבה עשירה במדיה ובהפניות לכלים דיגיטליים היכולים להעשיר את הלמידה.

ההרצאה מדגימה כיצד נראית סביבת הלמידה בMoodle ומתייחסת לרמת התיווך שהמורה מפעיל במהלך הלמידה. המושג Blended learning מבהיר את אפשרויות העבודה השונות; למידה המשלבת בין למידת פנים אל פנים ולמידה מרחוק, ובארגון משתנה של הכתה- מליאה בכתה, עבודה בקבוצות ומשימות אישיות.

מרצה: לימור ליבוביץ'.

 

 

מאפייני פריט
שכבת גיל ז, ח, ט, י, יא, יב
נושאים נוספים אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
סוג תוכן הרצאה מקוונת
שפה עברית
אוכלוסיית יעד מדריכים, מורים