ניהול זמן

מערך שיעור בחינוך חברתי
תאריך עדכון אחרון: 19/03/2015
כמות צפיות: 1085
הערכת זמן, קביעת קריטריונים לסדרי עדיפויות ותכנון נכון של הזמן הם כלים שיכולים לשרת כל אחד בכל שכבת גיל. בפעילות המובנית ניתנים כלים לשלבים השונים שיביאו ל"חינוך נבון" לניצול יעיל של הזמן. מרבית הכלים הניתנים הם אינטראקטיביים ושיתופיים כך שהתלמידים לומדים וחווים ביחד את תהליך ההפנמה. הפעילות ניתנת גם לשימוש מודולרי כלומר, מעצם העובדה שהמורה שולט בקביעת המסכים אצל התלמידים, הוא יכול להתמקד או לוותר על חלק מהפעילות לפי צרכי הכיתה ומטרותיו.
קבצים מצורפים
מאפייני פריט
סוג תוכן מערך שיעור
שכבת גיל ט, י, יא
תחום דעת חינוך חברתי
נושא בתכנית הלימודים תרבות הפנאי
מתוקשב או לא מתוקשב לא מתוקשב - אינו מצריך עמדת מחשב
שפה עברית
סוג חינוך רגיל
שם המחבר/ים ציפי פסלר-אלבו וסוזנה קרפל