שלב 2 בקורס מטלת ביצוע – ניסוח בעיה – חלופות בהערכה

מצגת למורה בנושא ניסוח הבעיה לכיתות ז-יב
תאריך עדכון אחרון: 13/09/2018
כמות צפיות: 421

שלב 2: מטלת ביצוע – ניסוח בעיה – חלופות בהערכה    

במסגרת הקורס "מטלת ביצוע – חלופות בהערכה" תקבלו כלים שמאפשרים תהליכי למידה שיתופית, הוראה והערכה באמצעות חקר, יצירת תוצרים דיגיטליים ומשוב.

לצפייה והתנסות בתבנית המלאה של מטלת ביצוע היכנסו באמצעות הזדהות אחידה לכאן

 

לפניכם פוסטר עם קישורים חמים לכל שלבי הקורס: מטלת ביצוע

Image Map

 

בשלב זה תתמקדו בניסוח הבעיה. תיצרו סיפור מסגרת, והקבוצה תגדיר בעיה מתוך סיפור המסגרת. בעקבות בחירת הבעיה ייווצר סיעור מוחין לגבי פתרונות אפשריים ובחירת התוצר הסופי.
המצגת המצורפת מכילה הנחיות למורה בשלב ניסוח הבעיה.


הצעות לפעילות בסביבה הדיגיטלית:
הצעות לפעילות בסביבה הדיגיטלית:
• הציגו לכיתה סיפור מסגרת בנושא הבעיה.
• פורום קבוצתי – פתחו פורום כיתתי לדיון בניסוח הבעיה ושאלת החקר.
• קובץ שיתופי – פתחו מרחב שיתופי להגדרת הבעיה באופן משותף.
• השתמשו בכלים דיגיטליים נוספים לבחירת הבעיה ולהערכת הבחירה: linoit ,tricider.

ליישום מטלת ביצוע ב-Google

ליישום שלב 2: מטלת ביצוע ב-Google

אתר חלופות בהערכה בסביבה דיגיטלית בענן גוגל – מחוז צפון
יוזמה מחוזית – שותפים לעשייה: לינדה אבו עביד, ענת עזר, סאטי חלאילה, טלי גופר, משה חיימוביץ

מאפייני פריט
סוג תוכן מצגת
שכבת גיל ז, ח, ט, י, יא, יב
נושאי רוחב אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
מתוקשב או לא מתוקשב מתוקשב - מצריך עמדת מחשב/אינטרנט
שפה עברית
אוכלוסיית יעד מורים, תלמידים