שלב 2 בקורס PBL – למידה מבוססת פרויקטים – חלוקה לקבוצות – חלופות בהערכה

חוברת עבודה בנושא עבודה בקבוצה במרחב המקוון לכיתות ז-יב
תאריך עדכון אחרון: 12/09/2018
כמות צפיות: 283

שלב 2: קורס PBL – למידה מבוססת פרויקטים – חלוקה לקבוצות – חלופות בהערכה

למידה מבוססת פרויקטים היא שיטת הל"ה, ובמהלכה התלמידים מפתחים מיומנויות וידע. הפרויקט ממוקד במטרות הלמידה של התלמידים, כולל גופי ידע שהוגדרו בתוכנית הלימודים ומיומנויות חיוניות, כגון חשיבה ביקורתית ויכולת לפתור בעיות, יצירתיות וחדשנות, מיומנויות דיגיטליות וטכנולוגיות, שיתוף עמיתים וניהול למידה עצמאית.

לצפייה והתנסות בתבנית המלאה של PBL –‏ למידה מבוססת פרויקטים היכנסו באמצעות הזדהות אחידה לכאן

 

לפניכם פוסטר עם קישורים חמים לכל שלבי הקורס: למידה מבוססת פרויקטים

Image Map

  

שלב זה יוקדש לחלוקה לקבוצות ותכנון המשימה. חשוב ליצור תשתית של שיח מכבד שיאפשר עבודה קבוצתית ומשוב עמיתים מקדם. (ראו עצות ודוגמאות בכפתור הכניסה.)

 

הצעות לפעילות בסביבה הדיגיטלית:
• יצירת קבוצות דיגיטליות – השתמשו ברכיב החלוקה לקבוצות על מנת ליצור קבוצות עבודה ברשת.

• פורום דרך פעולה – פתחו פורום, וכל קבוצה תציג בו את דרך הפעולה; תנו משוב.

• קובץ שיתופי – פתחו קובץ שיתופי ושתפו בו את תכנון העבודה ולוח הזמנים.
  דוגמה לתכנון עבודה (כניסה באמצעות הזדהות אחידה)

 

ליישום PBL – למידה מבוססת פרויקטים ב-Google

ליישום שלב 2: PBL – למידה מבוססת פרויקטים ב-Google


אתר חלופות בהערכה בסביבה דיגיטלית בענן גוגל – מחוז צפון
יוזמה מחוזית – שותפים לעשייה: לינדה אבו עביד, ענת עזר, סאטי חלאילה, טלי גופר ומשה חיימוביץ

מאפייני פריט
סוג תוכן מסמך הנחיות - מחוון, דפים וחוברות עבודה
שכבת גיל ז, ח, ט, י, יא, יב
נושאי רוחב אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
מתוקשב או לא מתוקשב מתוקשב - מצריך עמדת מחשב/אינטרנט
שפה עברית
אוכלוסיית יעד מורים, תלמידים