שלב 6 בקורס מטלת ביצוע – בניית התוצר – חלופות בהערכה

סרטון, מסמך הנחיות (מחוון) למורה בנושא מרעיון לביצוע בניית התוצר לכיתות ז-יב
תאריך עדכון אחרון: 13/09/2018
כמות צפיות: 320

שלב 6: מטלת ביצוע – בניית התוצר – חלופות בהערכה

במסגרת הקורס "מטלת ביצוע – חלופות בהערכה" תקבלו כלים שמאפשרים תהליכי למידה שיתופית, הוראה והערכה באמצעות חקר, יצירת תוצרים דיגיטליים ומשוב.

לצפייה והתנסות בתבנית המלאה של מטלת ביצוע היכנסו באמצעות הזדהות אחידה לכאן

 

לפניכם פוסטר עם קישורים חמים לכל שלבי הקורס: מטלת ביצוע

Image Map

 

המשימה בוצעה, אך כיצד נציג אותה?
לפני שנתחיל ביצירת התוצר, עלינו ללמוד על סוגיית זכויות היוצרים – צפו בסרטון על זכויות יוצרים.
על מנת להציג את המטלה בסביבה הדיגיטלית ניתן לבחור בתוצרים ובכלים דיגיטליים שונים. לכל כלי ולכל תוצר יש את הייחוד שלו. רצוי לחשוב איזה כלי מתאים לאיזו מטרה – עצות לבניית תוצר דיגיטלי (לכניסה באמצעות הזדהות אחידה). הקובץ המצורף מציע התאמה בין הכלים הדיגיטליים לבין רשימה של תוצרים שבאמצעותם ניתן להציג את מטלת הביצוע. כלים דיגיטליים מגוונים המלווים בסרטוני סמן ניתן למצוא בתוך הקטלוג החינוכי – כלים דיגיטליים.
דוגמאות נוספות לאפשרויות תצוגה עם כלים דיגיטליים תוכלו למצוא בכלים דיגיטליים להכנת תוצרים (כניסה באמצעות הזדהות אחידה).

 

הצעות לפעילות בסביבה הדיגיטלית:
• פורום תוצרים – הציגו את התוצר שהכנתם לעמיתים בכיתה וקבלו משוב.
• שפרו את התוצר בעקבות המשוב שקיבלתם.
• בלוג אישי – כתבו רפלקציה על תרומת המשוב לעבודתכם.

 

ליישום מטלת ביצוע ב- Google

ליישום שלב 6: מטלת ביצוע ב-Google


אתר חלופות בהערכה בסביבה דיגיטלית בענן גוגל – מחוז צפון
יוזמה מחוזית – שותפים לעשייה: לינדה אבו עביד, ענת עזר, סאטי חלאילה, טלי גופר ומשה חיימוביץ

קבצים מצורפים
מאפייני פריט
סוג תוכן סרטון, מסמך הנחיות - מחוון
שכבת גיל ז, ח, ט, י, יא, יב
נושאי רוחב אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
שפה עברית
אוכלוסיית יעד מורים, תלמידים