אימון מורים בהוראת השעה הפרטנית באמצעות צילום עצמי בוידיאו כמודל ללמידה משמעותית

בי"ס יסודי "אבן סינא" מפעיל מודל המתבסס על למידת עמיתים דרך צפייה בשיעורים מצולמים. הצפייה מאפשרת למורים להתבונן בשיעור מנקודת מבט אחרת, בזמן אחר ובהקשר אחר מכפי שיכלו עד כה. המורים צופים בשיעור המצולם גם באופן אישי וגם בקבוצת העמיתים והם יכולים להשתהות על הפרטים של הלמידה, לזהות הזדמנויות, ללמוד מהצלחות ,לבחון תהליכי הוראה ולמידה ,לתת ולקבל משוב. המודל כולל הנחיה קבוצתית והנחיה אישית על ידי מדריכה ממכון ברנקו וייס ומתחיל במפגשים קבוצתיים של למידה והתנסות בתכנים של הוראה משמעותית תוך שימוש בצילום ככלי מדגים המזמן חוויה רפלקטיבית, דרך ביצוע מחקר פעולה על ידי המורים, המתבסס על התכנים שנלמדו ועד להפיכת המורים ל"מלווי הוראה" למורים אחרים בביה"ס.

מאפיינים

סוג תוכן
סרטון
נושאי רוחב
למידה משמעותית
שלב חינוך
יסודי
שם בית הספר
אבן סינא
מדרגים
כוכב חסר 0 כוכב חסר 1 כוכב חסר 2 כוכב חסר 3 כוכב חסר 4
אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 26/12/2015
| כמות צפיות: 538