השתלשלות התושב"ע

מערך שיעור בתושב"ע - ממ"ד
זיהוי ואבחנה בין חיבורי התנאים השונים [משניות בריתות מדרשים וכו' - התנסות בלמידת סוגייא קצרה במקורות התנאיים השונים. השיעור ייערך בחדר מחשבים, כאשר הכיתה תחולק לקבוצות קטנות של 2-4 תלמידים בקבוצה). התלמידים יופנו לפינת "שאל את הרב" באתר כיפה. יינתנו להם 10 דקות לעבור על שאלות שנשאלו בפינת "שאל את הרב" ולדון בהן. המורה ישאל את התלמידים את השאלות הבאות: האם השאלות שהן קראו ניתנו למשה בסיני? איך הרבנים יודעים לתת תשובות על שאלות כאלו? וינהל דיון בנושא. לאחר הדיון התלמידים יקבלו דף עבודה מקוון בגוגל דוקס. כל קבוצה תתבקש לענות ע"פ החוברת "במעגלי ההלכה" על אחד החלקים בדף, כך שבסופו של דבר כל דף העבודה יהיה שלם. דוגמה לדף עבודה שנוצר באמצעות גוגל דוקס ניתן לראותכאן. הנחיות ליצירת מסמך גוגל דוקס תוכלו למצוא כאן

מאפיינים

סוג תוכן
מערך שיעור
שכבת גיל
יא, יב
תחום דעת
תושב"ע - ממלכתי דתי
נושא בתכנית הלימודים
מסלול תושב"ע – במעגלי ההלכה - מבוא לתושב"ע, מסלול תושב"ע – במעגלי ההלכה - מבוא לתושב"ע
מתוקשב או לא מתוקשב
לא מתוקשב - אינו מצריך עמדת מחשב
שפה
עברית
אוכלוסיית יעד
תלמידים מחוננים, תלמידים עולים
סוג חינוך
רגיל
שם המחבר/ים
יהודית חלפון
מדרגים
כוכב חסר 0 כוכב חסר 1 כוכב חסר 2 כוכב חסר 3 כוכב חסר 4
אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 08/05/2013
| כמות צפיות: 513