כניסה למשתמשים רשומים
אנא הזינו ערך לחיפוש
בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות וממשיך למדוד כאוות נפשו באמצעות סרט המידה באופן עצמאי. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. בסרטון התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר "לנצל" את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד חד ערכית בין המילים שבעל פה לסמלים הכתובים.
סרטון בנושא פעילות סוציו-דרמטית שבה הילדים מתכננים קניית מצות, הולכים לאופה להזמין אותן ...