חלופות בהערכה בסביבה הדיגיטלית

הרצאה מקוונת בנושא חלופות בהערכה בסביבה הדיגיטלית - הצגת התוכנית לכיתות ז-יב

כיצד משלבים בין חלופות בהערכה לפיתוח מיומנויות דיגיטליות?

ההרצאה מציגה את התוכנית החדשה לפיתוח חלופות בהערכה בתוך סביבת הMoodle ומתמקדת בהשבחת תהליכי למידה הוראה והערכה. התוכנית מציגה חמש תבניות לחלופות בהערכה במסגרת הרפורמה החדשה לבגרות: מטלת ביצוע, PBL, תלקיט, חקר, מטלת ביצוע, מיזם כתיבה בשפה הערבית. המורה בוחר את התבנית הרצויה לו ועורך אותה כרצונו ובהתאם לתחום הדעת שלו. הסביבה עשירה במדיה ובהפניות לכלים דיגיטליים היכולים להעשיר את הלמידה.

ההרצאה מדגימה כיצד נראית סביבת הלמידה בMoodle ומתייחסת לרמת התיווך שהמורה מפעיל במהלך הלמידה. המושג Blended learning מבהיר את אפשרויות העבודה השונות; למידה המשלבת בין למידת פנים אל פנים ולמידה מרחוק, ובארגון משתנה של הכתה- מליאה בכתה, עבודה בקבוצות ומשימות אישיות.

מרצה: לימור ליבוביץ'.

 

 

מאפיינים

סוג תוכן
הרצאה מקוונת
שכבת גיל
ז, ח, ט, י, יא, יב
נושאי רוחב
אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
שפה
עברית
אוכלוסיית יעד
מדריכים, מורים
מדרגים
כוכב חסר 0 כוכב חסר 1 כוכב חסר 2 כוכב חסר 3 כוכב חסר 4
אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 10/01/2018
| כמות צפיות: 1076