לו הייתי רובינזון קרוזו מה הייתי עושה?

מערך שיעור במדע וטכנולוגיה
יחידת תוכן זו פותחה על ידי מורים בעבור מורים אחרים והועלתה לקטלוג החינוכי, המהווה פלטפורמה שיתופית, מבלי שנבדקה תחילה על ידי משרד החינוך. לכן, אם נתקלתם בבעיה המצריכה הסרת היחידה מפרסום או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו באמצעות קישור "הוספת חוות הדעת" הנמצא מעל כפתור הכניסה של כל פריט.. הטכנולוגיה מעשה ומחשבת האדם. בני האדם עוסקים בטכנולוגיה ומפתחים אותה כל הזמן . את ההוכחה לכך ניתן לראות בעולם הסובב אותנו : נייר הספר שבו אתם קוראים , בית הדפוס ומכונות הדפוס שהדפיסו אותו , השולחן , המקרר , תנור אפייה והסכו"ם שבמטבח , מכשיר הטלפון אשר באמצעותו אנחנו מתקשרים לחברים , כל אלה ועוד הם פרי המחשבה של האדם ופרי יכולתו להמציא פתרונות לבעיות". קטע מתוך ספר הלימוד שלנו, במבט חדש - מדע וטכנולוגיה לכיתה ד' עמוד 201. בחרתי להציג בפניכם את הסיפור על "רובינזון קרוזו" מאת ויליאם דופו, סיפורו של אדם שנקלע לאי שומם ובודד, רגל אדם לא דרכה בו. סיפור זה מבוסס על הסיפור האמיתי של ויליאם סלקירק.

מאפיינים

סוג תוכן
מערך שיעור
שכבת גיל
ד
תחום דעת
מדע וטכנולוגיה
נושא בתכנית הלימודים
עולם מעשה ידי אדם - מהות הטכנולוגיה
מתוקשב או לא מתוקשב
לא מתוקשב - אינו מצריך עמדת מחשב
שפה
עברית
סוג חינוך
רגיל
שם המחבר/ים
זהבית אתגר
תגיות פריט
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 28/02/2015
| כמות צפיות: 730