פיתוח מיומנויות למידה וחשיבה כמודל ללמידה משמעותית

בי"ס יסודי "רמז" מציג שינוי שעשה במבנה הלמידה תוך כדי מיקוד בתכנים ובזמן. בכיתות ה'-ו' נלמדים ביחד תחומי הדעת: תנ"ך, תרבות ישראל, היסטוריה, כישורי חיים וזה"ב. כל תלמיד לומד שני תחומי דעת במחצית, ארבע שעות בכל תחום. בכל תחום דעת הוגדרה תכנית ליבה, ובכל נושא הוגדרו מטרות תוכן ומיומנויות חשיבה. הלמידה החווייתית מתקיימת בקבוצות של כ-20 תלמידים הפועלים בקבוצות, בזוגות וכיחידים. הצוות והלומדים חשים כי השינוי העצים את הלמידה המשמעותית, המורים הפכו למנחים, הודקו קשרי מורה-תלמיד, קודמו אסטרטגיות חשיבה, התפתחו דרכי הערכה חלופיות, קיימת חוויית למידה מאתגרת ומהנה.
מאפיינים
סוג תוכן
סרטון
נושאי רוחב
למידה משמעותית
שלב חינוך
יסודי
שם בית הספר
רמז
מדרגים
אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 23/12/2015
| כמות צפיות: 581