למידה מעורבת – מהלכה למעשה

מצגת למידה מעורבת – היבטים תיאורטיים ודוגמאות מהשטח – למורים, מנהלים, מדריכים, רכזי תקשוב – לכיתות ג-יב

 

‏למידה מעורבת ‏(Blended Learning)‏ – מהלכה למעשה‏

המצגת מתייחסת לתהליך הלמידה המעורבת ומתמקדת בהגדרתו של תהליך למידה זה, אפיונו, התנאים הנחוצים ליישומו והגורמים המשפיעים על הצלחתו. כמו כן מוצגים מודלים שונים של למידה מעורבת, קריטריונים לבחירת המודל המתאים והיתרונות הגלומים ביישום יעיל של תהליכי למידה מסוג זה. המצגת מסתמכת על מקורות מעודכנים (קישורים בגוף המצגת) ומדגימה יישומים מהשטח.

מאפיינים

מקור התוכן
היחידה לאוריינות דיגיטלית
סוג תוכן
מצגת
שכבת גיל
ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, יא, יב
נושאי רוחב
מחקר בחינוך, אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
שפה
עברית
אוכלוסיית יעד
מורים, מנהלי בתי ספר, רכזי תקשוב, מדריכים
מדרגים
כוכב חסר 0 כוכב חסר 1 כוכב חסר 2 כוכב חסר 3 כוכב חסר 4
אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 22/08/2019
| כמות צפיות: 123