הכוונה עצמית כמודל ללמידה משמעותית

בבי"ס "חיים חפר" מקדמים תרבות של מוטיבציה פנימית ללמידה, על פי תאוריית ההכוונה העצמית ונותנים מענה לשלושה צרכים יסודיים: אוטונומיה, שייכות ותחושת מסוגלות. ביה"ס פועל למתן מענה לצרכים הללו תוך מתן אוטונומיה לצוות בבחירת התכנים, אופן ההוראה והקצב שלה. למידה באמצעות משחקים היא אסטרטגיה קבועה ומתמשכת וכן בימת חוזקות שבועית בה הילדים מציגים את תחומי החוזק שלהם. הערכה חלופית: הילדים מעריכים את עצמם ואת חבריהם לכיתה. חלוקה אחרת של יום הלמידה מאפשרת העמקה ולמידה פעילה. השיעורים הם באורך של 70-90 דקות.

מאפיינים

סוג תוכן
סרטון
נושאי רוחב
למידה משמעותית
שלב חינוך
יסודי
שם בית הספר
ב"ס חיים חפר
מדרגים
כוכב חסר 0 כוכב חסר 1 כוכב חסר 2 כוכב חסר 3 כוכב חסר 4
אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 26/12/2015
| כמות צפיות: 645