כניסה למשתמשים רשומים
אנא הזינו ערך לחיפוש
הפעילות שבסרטון היא חלק מקבוצה רחבה של פעילויות שהמהות המשותפת שלהן שהן נתמכות על ידי טקסט גרפי לא מילולי. בפעילות הילדים קוראים וגם מפיקים טקסט גרפי. "קריאת" הטקסט הגרפי וגם הפקתו נעשים בתמיכת הגננת. זה חשוב בעיקר כאשר הילדים פוגשים בטקסט הגרפי בפעם הראשונה. ההנחה שאין צורך לתמוך בילדים בקריאת טקסט גרפי כציור, תצלום, או צלמית (אייקון) היא מוטעית. העובדה שטקסט הוא גרפי אינה הופכת אותו לשקוף עבור הילדים. אנחנו, המבוגרים, מבינים את הסמלים הגרפיים הודות לניסיון שלנו עם אותם סמלים. לכן יש תפקיד מאוד חשוב לתיווך כל עוד הילדים אינם בקיאים בקריאת הטקסטים הגרפים השונים.
על התפתחות השפה החל מגיל שלוש ועד גיל שש, שנים שבהן רוב הילדים כבר נמצאים במסגרת חינוכית, ...
חשיפת הילדים למגוון אוריינויות (אוריינות מתמטית, אוריינות חזותית, אוריינות שפתית) בתחומי ...