קרפלוס האסקימו

הדמיה ו/או הדגמה ממוחשבת במדעים

משחק אינטראקטיבי באתר - בפעילות זו תוכלו לבדוק כיצד אפשר להתיך קרח במהירות האפשרית בעזרת זרם חשמלי ולהפוך אותו למים.

מאפיינים

סוג תוכן
פעילות אינטראקטיבית/סימולציה
שכבת גיל
ח
תחום דעת
מדע וטכנולוגיה
נושא בתכנית הלימודים
פיסיקה - אנרגיה חשמלית
מתוקשב או לא מתוקשב
מתוקשב - מצריך עמדת מחשב/אינטרנט
שפה
עברית
סוג חינוך
רגיל
תגיות פריט
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 05/12/2016
| כמות צפיות: 524