שלב 5 בקורס PBL – למידה מבוססת פרויקטים – כוונון הפרויקט (משוב ורפלקציה) –חלופות בהערכה

מסמך הנחיות וקישורים למתן משובים לכיתות ז-יב

שלב 5: קורס PBL – למידה מבוססת פרויקטים –- כוונון הפרויקט (משוב ורפלקציה) – חלופות בהערכה

למידה מבוססת פרויקטים היא שיטת הל"ה, ובמהלכה התלמידים מפתחים מיומנויות וידע. הפרויקט ממוקד במטרות הלמידה של התלמידים, כולל גופי ידע שהוגדרו בתוכנית הלימודים ומיומנויות חיוניות, כגון חשיבה ביקורתית ויכולת לפתור בעיות, יצירתיות וחדשנות, מיומנויות דיגיטליות וטכנולוגיות, שיתוף עמיתים וניהול למידה עצמאית.

לצפייה והתנסות בתבנית המלאה של PBL –‏ למידה מבוססת פרויקטים היכנסו באמצעות הזדהות אחידה לכאן

 

לפניכם פוסטר עם קישורים חמים לכל שלבי הקורס: למידה מבוססת פרויקטים

Image Map

 

שלב זה מהווה שלב כוונון בתהליך העבודה ויוקדש לקבלת משובים, תיקונים וכתיבת רפלקציה. רצוי לרענן את נוהלי עבודת הצוות ואת אופן מתן המשובים. לאחר הטמעת המשובים ניתן להתחיל בכתיבת עבודת החקר המלווה את התוצר. (הנחיות לכתיבת העבודה בכפתור הכניסה.)


הצעות לפעילות בסביבה הדיגיטלית:

• הגישו את עבודת החקר. (הנחיות בכפתור הכניסה)

• פורום משוב עמיתים – תנו משוב לעמיתים וקבלו משוב על עבודתכם. 

• בלוג אישי – בחנו את עבודתכם והשינויים שערכתם בהקשר למחוונים המלווים את הלמידה.

• קבלו משוב אישי מהמורה ותקנו את העבודה.


ליישום PBL – למידה מבוססת פרויקטים ב-Google

ליישום שלב 5: PBL – למידה מבוססת פרויקטים ב-Google

אתר חלופות בהערכה בסביבה דיגיטלית בענן גוגל – מחוז צפון
יוזמה מחוזית – שותפים לעשייה: לינדה אבו עביד, ענת עזר, סאטי חלאילה, טלי גופר ומשה חיימוביץ

מאפיינים
סוג תוכן
מסמך הנחיות - מחוון
שכבת גיל
ז, ח, ט, י, יא, יב
נושאי רוחב
אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
שפה
עברית
אוכלוסיית יעד
תלמידים, מורים
מדרגים
אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 26/03/2019
| כמות צפיות: 821