שלב 7 בקורס מטלת ביצוע – הצגת התוצר – חלופות בהערכה

הרצאה מקוונת בנושא הצגת התוצר – דיבור בציבור לכיתות ז-יב
תאריך עדכון אחרון: 12/09/2018
כמות צפיות: 570

שלב 7: מטלת ביצוע – הצגת התוצר – חלופות בהערכה

במסגרת קורס "מטלת ביצוע – חלופות בהערכה" תקבלו כלים שמאפשרים תהליכי למידה שיתופית, הוראה והערכה באמצעות חקר, יצירת תוצרים דיגיטליים ומשוב.

לצפייה והתנסות בתבנית המלאה של מטלת ביצוע היכנסו באמצעות הזדהות אחידה לכאן

 

לפניכם פוסטר עם קישורים חמים לכל שלבי הקורס: מטלת ביצוע

Image Map

 

השלב המסכם של קורס מטלת ביצוע יבטא את כל שלבי הקורס. הצגת התוצרים תכלול:
• עבודת חקר כתובה
• התוצר המייצג
• תיעוד תהליכים רפלקטיביים לאורך התהליך המעידים על התפתחות בידע ובמיומנויות
• אירוע הצגת התוצר
(הצגת התוצר בפני ציבור דורשת הכנה לעמידה בפני קהל. הכוונה נמצאת בקישור המצורף בכפתור הכניסה.)

 

הצעות לפעילות בסביבה הדיגיטלית:
הגעתם לשלב הצגת התוצר בפני קהל (POL).
• הציגו את התוצר בפני קהל.
• בלוג אישי – כתבו בבלוג הרפלקטיבי. התייחסו למחוונים ולמטרות שכתבתם בתחילת התהליך.
• הגשת מטלה בסביבה השיתופית – הגישו את העבודה הסופית הכוללת רפלקציה על כל תהליך הלמידה.

 

ליישום מטלת ביצוע ב-Google

ליישום שלב 7: מטלת ביצוע ב-Google

 

אתר חלופות בהערכה בסביבה דיגיטלית בענן גוגל – מחוז צפון
יוזמה מחוזית – שותפים לעשייה: לינדה אבו עביד, ענת עזר, סאטי חלאילה, טלי גופר ומשה חיימוביץ

מאפייני פריט
סוג תוכן הרצאה מקוונת
שכבת גיל ז, ח, ט, י, יא, יב
נושאי רוחב אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
שפה עברית
אוכלוסיית יעד מורים, תלמידים