שלב 7 בקורס PBL – למידה מבוססת פרויקטים – הגשה וסיכום – חלופות בהערכה

מחוונים להיצג ולמידה שיתופית לבחינת ההיצג ותהליך העבודה לכיתות ז-יב

שלב 7: קורס PBL – למידה מבוססת פרויקטים – הגשה וסיכום – חלופות בהערכה

למידה מבוססת פרויקטים היא שיטת הל"ה, ובמהלכה התלמידים מפתחים מיומנויות וידע. הפרויקט ממוקד במטרות הלמידה של התלמידים, כולל גופי ידע שהוגדרו בתוכנית הלימודים ומיומנויות חיוניות, כגון חשיבה ביקורתית ויכולת לפתור בעיות, יצירתיות וחדשנות, מיומנויות דיגיטליות וטכנולוגיות, שיתוף עמיתים וניהול למידה עצמאית.

לצפייה והתנסות בתבנית המלאה של PBL –‏ למידה מבוססת פרויקטים היכנסו באמצעות הזדהות אחידה לכאן

 

לפניכם פוסטר עם קישורים חמים לכל שלבי הקורס: למידה מבוססת פרויקטים

Image Map

 

שלב זה כולל את הצגת התוצר הסופי הכוללת: עבודת חקר כתובה, התוצר שבחרתם ותיעוד תהליכים רפלקטיביים לאורך התהליך, המעיד על התפתחות בידע ובמיומנויות, וכן הצגת התוצר בפני קהל.


הצעות לפעילות בסביבה הדיגיטלית:

• הציגו את הפרויקט בפני קהל.

• הגישו את העבודה הסופית הכוללת רפלקציה על כל תהליך הלמידה.

• בלוג רפלקטיבי – חזרו אל המחוונים שיצרתם בתחילת התהליך ובחנו את התקדמות התהליך לאורם.


ליישום PBL – למידה מבוססת פרויקטים ב-Google

ליישום שלב 7: PBL – למידה מבוססת פרויקטים ב-Google

 

אתר חלופות בהערכה בסביבה דיגיטלית בענן גוגל – מחוז צפון
יוזמה מחוזית – שותפים לעשייה: לינדה אבו עביד, ענת עזר, סאטי חלאילה, טלי גופר ומשה חיימוביץ

מאפיינים

סוג תוכן
מסמך הנחיות - מחוון
שכבת גיל
ז, ח, ט, י, יא, יב
נושאי רוחב
אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית
שפה
עברית
אוכלוסיית יעד
תלמידים, מורים
מדרגים
כוכב חסר 0 כוכב חסר 1 כוכב חסר 2 כוכב חסר 3 כוכב חסר 4
אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 26/03/2019
| כמות צפיות: 913